Gäst Nice-Mupp Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 mEN är det bara webläsaren som kommer att kosta, kommer tex spel som man laddar ner att kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 När kommer riktiga webläsaren tro? Änså länge har jag bara betan, och vad kommer vara nytt i den nya webläsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Den fulla versionen kommer att kosta från och med Juli, men den kommer i Mars! Källa: www.nintendo.se Närmare bestämt 30 Mars enligt wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Channel_%28Wii%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Kommer att vara gratis i ett halv år? nja jag tror det är så att man köper det en gång så fungerar det gratis hur läng som helst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 har jag fattat rätt nu att om man köper det nu komrer det inte kosta nåt för alltid men om man köper den senare komer det kosta 100 varge månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Nej, du har inte fattat dte rätt ;) Om man laddar det tidigt kostar dte inget, om man köper den senare kostar dte en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 ok :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 läs noggrannare nästa gång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Annars KAN man ju använda webbläsaren på datorn och ALLA här har ju en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 ok jag är lite efter men kommer det att kosta typ som WoW att spela på Wii???eller är det bara om man vill ha typ internet?ska nog köpa Wii med min lillebror och jag har inte råd med WoW och wii avgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 WiiConnect24 (Internet till Wii) kostar ingenting. WoW kan man inte spela på Wii, om man inte använder något konstigt program. Det enda som kostar med WiiConnect24 är Wii Points, men det är inget måste. Internet Channel (den fulla versionen) kommer den 30 Mars. Den kommer sedan att vara gratis fram till Juni/Juli. För tillfället finns testversionen, som är gratis. Om den kommer att finnas efter att den fulla versionen vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dousch Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 ett nes spel kostar mer än hela internet så big deal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.