Vomiteye Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag e 5 år men ja e så j*vla smart, ingen fattar det... Alla andra på dagis e så j*vla korkade, leker i sandlådan o.s.v. Jag e den ändå på mitt dagis som kan läsa, skriva, räkna etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Edit... Redigerat 2 December 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 ---Kommentera inte de 2 senaste inläggen--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 ---Kommentera inte de 2 senaste inläggen--- Varför Inte :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ær det några porrvideor dær? Alltså,bara en fråga....eherm...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) Om man inte knäcker koden.. BTW...Vet ni hur enkelt det är att komma in där eller? Bara göra en ny anvädare o säga att man e 15 år..lätt som en plätt.. Redigerat 9 December 2006 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) Jag e 5 år men ja e så j*vla smart, ingen fattar det... Alla andra på dagis e så j*vla korkade, leker i sandlådan o.s.v. Jag e den ändå på mitt dagis som kan läsa, skriva, räkna etc. Är man korkad för att man leker i sandlådan? EDIT: Om du nu är så j*vla smart så borde du förstå att alla inte kan räkna läsa och skriva på dagis ;) Redigerat 9 December 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Måste vänta i ca 1½år innan jag får gå in där :( Måste vänta i ca 1½år innan jag får gå in där :( 1 år 9 månader...sen kommer jag in där :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) Men man måste väll vara 15 för att komma in där det står ju på din pofil att du fyller år i augusti 94 nånting.. Själv måste jag vänta i 2år och 26dagar men jag kan inte säga att jag ser fram imot det... Redigerat 9 December 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) ok Redigerat 9 December 2006 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Men man måste väll vara 15 för att komma in där det står ju på din pofil att du fyller år i augusti 94 nånting.. Själv måste jag vänta i 2år och 26dagar men jag kan inte säga att jag ser fram imot det... råkade skriva fel:> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ok men det kan hända :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.