maaakus Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hur gör man hemsidor i största allmänheten? jag vill inte veta direkt några förslag på på typ freewebs och sånt utan hur gör man hemsidor? nu menar jag inte hur man gör ett html objekt utan hur man skaffar själva hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 det beror på vad du vill göra <a href="http://www.fuska.se/">klicka här för att komma till fuska.se!</a> blir klicka här för att komma till fuska.se! annars kan du kolla på javascript.nu, dom har inte bara javascript utan även HTML där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) kan någon säga mig vart hemkatalogen ligger? Redigerat 18 November 2006 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grimsen_89 Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) Folk borde ju använda google mer när det ställs såna frågor. Hint Redigerat 18 November 2006 av Grimsen_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Folk borde ju använda google mer när det ställs såna frågor. Hint Håller med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 jag provade faktiskt googla men hittade typ bara såna sidor som freewebs, angelfire och passagen och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 du ville väl lära dej HTML? inte en sida att ladda upp sin sida på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 kan någon säga mig vart hemkatalogen ligger? Vadå hemkatalogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Passar bättre i GFX och programmering, finns fler hemsidetrådar där. När tråden är flyttad ska jag förklara... Såpp, ja jag vet inte vad du menar men jag tar alltihop så kanske du fattar :) För att göra en hemsida behöver du: 1. Själva innehållet, alltså html-filer med html-kod i. 2. Någonstans att hosta, t.ex. spray, fortunecity eller CQR networks för att ta några gratis, eller t.ex. Loopia, Cliché, Box eller FS-data för att nämna några som kostar. När du väl skaffat dig dels innehåll och dels nånstans att hosta så är det oftast bara att läsa hjälpen på den sidan och/eller följa anvisningarna. Redigerat 19 November 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Den här kanske hjälper http://monkeytoys.com/htmlkurs/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Googla med (HTML tuorial) eller liknande så hittar du. skriv tutorial efter allt så ska du hitta en massa annändbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Köpa en domän av en domänleverantör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.