spyro Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Hur mycke tandkräm ska man äta??:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Pallar inte skolka nu i 8:an, betygen skrämmer mej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Det har väl hänt men det är inget jag brukar göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Har skolkat. Men det händer inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Det är nått jag inte prövat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Jag skolkade alldeles för mycket i årskurs 1 på gymnasiet!!! Slutade med att jag fick 3 IG i betyg. Resten G och ett VG. Rekommenderar att inte skolka alldeles för mycket. 2-3 ggr i månaden max . Så du inte får hög frånvaro. I 2:an nu har jag ryckt upp mig och ligger på 2 MVG 5 VG och resten G . Plus att jag har blivit av med mina 2 IG sen i 1:an . Så har ni en taskig start i början så är det aldrig försent att ta igen!!! Good luck alla skolkers!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 de va länge sen ja skolkade men ja minns de.hihi ja smet från skolan och alla lärare sprang efter mej hihi :) :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Ofta man får feber av tandkräm...Men iaf skolkar inte kanske har gjort det en gång eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.