-MGS- Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Hej då nu drar jag härifrån reklam ska bli riktigt roligt dom ända seriösa här är admin, suna och ytterman eller vad han nu heter... Jätte mycket spam som inte hör hemma i den tråden... som sagt Hej då det var tråkigt att känna er, fjortisar! (utan admin,suna och ytterman!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flummet Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 hejdå din tråkiga vuxna människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag tycker många är seriösa. Om du tycker alla admins och mods är seriösa så glömde du Draghon och Dannie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 onödigt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Ditt var önödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Ditt var önödigt Ditt då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Ditt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Japp om ni läser första tråden så inser ni nog snabbt vilka han syftar på. Och att spam och onödiga inlägg förekommer har ni bevisat genom att göra sådanna i denna tråd. Och eftersom ni gjort detta så får ni även ta konsekvenserna av detta som ni lär hitta bland era pm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 lol äkta nooben han är :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Ja värsta fjortisen har aldrig sett nån värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Men va f*n. Låt han få ut sina agressioner. Mycket av det han skriver är sant. Sluta spamma bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 det jag stör mig mest på med -MGS-´s ´tråd är att han skrev "Hej då det var tråkigt att känna er, fjortisar! (utan admin,suna och ytterman!) " och "dom ända seriösa här är admin, suna och ytterman" för han känner väl inte varenda en i fuska.se/forum? (forum.fuska.se/index) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.