agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Min kompis är här och vill bli medlem på fuska! Får man göra användaren på samma dator om det inte är sin egens(http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules 1.14)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Ja du kan göra så många account du vill på din dator,men du får endast använda ett,så om du gör ett account till din kompis så är det helt ok ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hur är det för mig då? jag har två användare, men använder bara en... Jag skaffade en användare för längesen som heter Carl Johnson, men den föll i glömska när jag skaffade den jag har nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag vet inte riktigt,men om du inte har använt det på jätte länge så borde det ju vara ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det borde som sagt vara okej, så länge inte båda är i drift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag använder den inte längre, sist var fler flera år sedan, så då är det väl lungt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Ja då är det antagligen helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 (redigerat) Jag råkade också skaffa en extra 'gubbe' som nu heter Kowalski. =( [EDIT] Använde 'gubben' sist för 1 månad sen då jag bytte namn Redigerat 20 November 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Avregistrera det accountet som ni har extra då,för det kan man ju iaf göra tror jag :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 nja man måste skicka pm till admin men jag hade en extra användare när jag var varnad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 (redigerat) Ja, det bryter mot §1.14. Redigerat 21 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 om en kompis gör en användere på sin dator eller om man delar IP med en annan dator så kan man ju få en oförkänad verning om man har samma IP som kompisen men man egentligen inte har 2 användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.