Karamba Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Tja, jag ska kanske bli member på RS och undrar vilka levlar som är att rekomendera :) Ajuste, vad skulle passa som en lämplig startkassa :)? Redigerat 19 November 2006 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Det beror på, ska du PKa lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Tja, jag ska kanske bli member på RS och undrar vilka levlar som är att rekomendera :) Ajuste, vad skulle passa som en lämplig startkassa :)? 50+ minst iaf. startkassa?tjaa beror på vad du ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Njae, tänkte bara köpa lite membersaker, samla på mig lite QP :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 För att få ut så mkt som möjligt så fixa iaf minst 60 atk och gör alla fp2 quests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 gör dragon slayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 gör dragon slayer Den gjordes ju för flera månader sen -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 det e i alla fall jävligt härligt att va på 80+ och köra cw. men annars kvittar det egentligen vilken level man e på.... startkassa: kvittar oxå egentligen för om du har gjort rune mysteries quest och har 30+ i mining så kan du ju fixa pure ess (member) som man kan sälja för 90-100gp each. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag är 84, blem memb när jag var 65 eller nåt :P men det blir klart roligare ju högre man blir ^^, när man blir blir det ju också lättare o tjäna cashy, så det är väl inget problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (jag är nu member) Vilket är det bästa sättet att skaffa lite green green? Har gjort lite Thieving, men 9 gp räcker inte till mkt lol :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg