Katt Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Men asså frågan var hur man lägger in spriten? Det går ju inte bara att klippa in den! Men kan nån göra en steg för steg guide då? Jag har den nyaste photoshop ifall ni undrar! För det första: Vilket program använder du? Game Maker? För det andra: Eclipse är något program man kan koda program och spel(?) i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag använder elysium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Men alltså, Filiandor, vad är det du vill göra? Och vad är Elysium? Är inte spritesen en enda stor bildfil? Är det inte bara att redigera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 jag vet vad sprites är men jag kan inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.