Nomatic Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jo han hade väl handsvett eller vad det var, stackars kille! Har hört att man blir mer svett om handen/Händerna när man spelar Wii än andra konsoler... inte så konstigt kanske. :P Hoppas inte den går sönder, då tänkter jag direkt kräva en ny Wiimote! :rolleyes: Samma här. Och ifall den flyger in i tvn o den pajar så ska ja f*n ha en ny tv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Ja. Om det fortsätter sådär så får nintendo skaffa nya band :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Haha ja absolut! och gärna en bättre TV eftersom man fått stått ut med att vänta på den nya. :P Nej men jag tycker det är dåligt att det bara kan gå av/lossna sådär. Vill ju inte direkt behöva silvertejpa eller köra med hemmagjort band. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har hållt i kontrollen (som ni ser i min tråd) & man har väldigt bra grepp, ända anledningen att han tappade den i TVn var att han var svettig, men den andra, där snöret går av, förstår jag inte hur det har hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Det konstigaste var ju att det var i Bowling (Wii Sports) som han tappade den. Där svingar man ju inte särskilt hårt, så tänk då i Baseball eller Tennis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Haha om man kör tennis och bandet går av. Tänk om den flyger ut genom fönstret eller nåt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 det borde bara hända om man är väldigt svettig & Wiimoten väger inte så mycket, dessutom har man ett väldigt bra grepp om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 ja de var väl lite klantiga då, men det är ju uselt att bandet inte håller, vad är det då till för liksom. :P ... Jag hade tänkt att man liksom kunde använda det för att svinga kontrollen runt handleden för att göra tuffa moves i spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 det, rekomenderar jag inte... -_- ska känna på bandet & se hur tåligt det är idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 OH NO Problemen har börjat innan wii riktigt har kommit ut än :cry: undra vad som händer efter jul när många troligen har fått den i julklapp :cry: men det är iallafall en orsak varför man inte ska vara förnära teven å spela och efter dessa händelser så tycker jag att nintendo ska förstärka banden till wii´s kontroll :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) http://nexgenwars.com/images/wii_forum2.jpg Wii har sållt lite över en halv miljon & detta har raporterats 2 gånger & kanske några fall vi inte känner till så det är 1 på 100,000 att detta händer :P Redigerat 26 November 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 vilken höjdare... fjärrisen mitt i tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.