Gäst Youx Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 Jag har min sida uppe på cabspace... å nu har dom bara lagt ner sidan för så fort jag går in på min sida eller cabspace så står det sidan kan inte visas! och har inte sidan på datorn för jag har gjort massa upgraderingar på sidan... så nu när ja måste göra om den vart tycker ni jag ska hosta? Citera
Filiandor Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 Jag vet! Visst är det irreterande har just fått massa reklam till sidan och så funkar den ej! ARGH! Inte ens Cabspace sida funkar ju, dom här väll gått i konkurs eller nått liknande :S Men vill också ha en ny bra host men inte freewebs! Citera
Gäst Mega93 Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 De har bara lite problem just nu... Citera
Gäst Youx Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Så sidan kommer at komma tillbaka?? Citera
Shaitan Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Byt till spray, de har jättebra hostingservice tycker jag. PHP, MySQL och SSI är aktiverat också. Citera
Selene Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Har man sin hemsida hostad på ett grattis acount på en webb host får man räkna med problem och att de kanske plötsligt endag bara har stängt ner allt. Jag använder: AwardSpace och dom är ganska bra i alla fall så har dom varit de så länge som jag har använt mig av deras gratis servis. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.