Nattlir Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Tja. Jag är en kille på 14 bast, bor i göteborg. Jag skulle vilja bli admin på era servers. Är mogen, har varit admin på fler tal servrar, kan alla kommandon, är seriös, och AKTIV. // Jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Det skulel vara bättre, om du PM:ar Server Ägaren, och talar om saken, istället för att skriva det i forumet. Välkommen till fuska.se förresten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Du kan inte registrera dig och det första du gör fråga om du får bli Admin. Skulle du läst Hjälpen skulle du se att chanserna minskar betydligt om du frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Menar du någon spelserver eller fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 antagligen fuska.se men om han ska bli admin blir det svårt mod max :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 INGEN kan bli ny admin (tror jag), men om du vill bli moderator så får du först bevisa att du kan vara en genom att var väldigt aktiv på sidan läs hjälpen innan du frågar länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) Finns det inte en kille vid namn Pijak som är betydligt yngre än Crona men som delar jobb med honom? Redigerat 21 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 admin plattsen är som "kung" & det finns bara en sån platts, med moderator är ungifär som "med hjälpare" & det finns det många plattser av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) f*n vad jag skrattade när jag läste det du skrev. Det första du gör är att bli medlem och det andra är att fråga om du får bli ADMIN. Får man fråga vad som har hänt med sidorna som du har varit admin på? Så skulle det vara roligt att veta vad de heter också. Redigerat 21 November 2006 av SpoWn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 vilka andra servar har du varit admin på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 (redigerat) Det bästa du kan göra om du vill bli en crew-medlem är att vara aktiv och inte be om att få vara adminstratör eller moderator. Dessutom orde du läsa igenom reglerna så att du inte bryter mot någon av de. ;) Redigerat 21 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Asså, han vill bli admin på en av CS-serverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.