Putside Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Kan någon förklara den? Hur mycket har förbättrats/lagts till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Adobe Bridge där du kan öppna filer är nytt, vanishing points kan du jobba med, kan dock inte så mcyket om just det området, lite till också, det mesta finns på; http://www.adobe.com/products/photoshop/newfeatures.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag vet inte om detta bryter mot reglerna, men är det ok om jag ställer en frånga här också?` Vad är skillnaden mellan 7.0 och CS2, och vilken version är CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag vet inte om detta bryter mot reglerna, men är det ok om jag ställer en frånga här också?` Vad är skillnaden mellan 7.0 och CS2, och vilken version är CS? CS är version 8.0 7 nya filter sen CS. Som sagt Vanishing point ( :wub: ), som jag gillar riktigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.