Vomiteye Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Hej :) Jag hade tänkt köpa en grym rune gubbe för runescape pengar, har lite över 4m atm. Den ska ha dom här statsen: Stats: -80+ Magic -70+ Range -1 def -11 prayer (priest in peril) -Helst 1 atk & str. -Någon bra money making skill. Den måste också ha gjort bl.a DT, Mage arena quest, horror from the deep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Tror du behöver betala mer än 4m för en sån :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 aa, lycka till med att köpa en 80+ mager för 4m ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag har 5M nu :lol: Ne okej, d e kanske orimligt nu när ja tänker på d :rolleyes: Kan ngn mod typ ta bort denna tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fluffzor Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 tjaa jag säljer ! men den är cb80 :/ men den har 83mage/snart84 79range har gjort alla dom där questen dt och ally har 52pray för smite och ass bra money making skill 88cook 84fishing 85fletch 65 runecrafting/kan göra nat runes. jag vill ha 2,5m för den och du kan få testa den. men du! adda min msn get.the_taste@hotmail.com / det e jag som är tozbror. vi kan diskutera där. skit samma jag ger min lvl80! med 83mage 79range runescape suger ju! name:tozbror pass:viktor hoppas ni har det roligt runescape nördar:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg