ioR Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Fungerar GMOD om man bara har CS:S och HL2DM? Har för mig att de va nån som skrev det här.. men på GMODS hemmsida står det att man måste ha vanliga HL2... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Man måste ha hela HL2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 en del som har G-mod säger att man bara behöver CS:S och HL2:dm instrallerat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Men dom har fel... Min theori är att man behöver half-life 2 för alla saker.. DM för multiplayer spel och sånt.. Och ccs för grafiken och för cs vapnen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 men HL2 har väll typ lika bra grafik som CS:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Jo precis... Det är just det som är haken i det hela :blink: Men det kanske är... Hm... Dm, för multiplayer HL2 för singel Och... Nej jag yrar... Men dom har väl bara med hl2 för att det kommer med i packet som dom säljer... Det där Half-life2 pack eller nåt... Det innehåller half-life2, dm och source... Kanske har med hl2 för en bonus (som kan vara en nackdel) Jag yrar nu också :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Du behöver CSS+HL2DM onödigt:HL2 Hur man gör:Fixar en länk på skrivbordet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Du behöver CSS+HL2DM onödigt:HL2 Hur man gör:Fixar en länk på skrivbordet ;) Nu är jag tillbaka.. För att gmod 10/Gmod ska funka utan problem sså måste du ha HL2, Css och HL2DM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
habit Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 För att kunna spawna alla grejjer som finns i Half-Life 2 så behöver du Half-Life 2. För alla Counter-Strike: Source vapen och raggdolls så behöver du Counter-Strike: Source. För att du ska kunna köra multiplayer, behöver du Half-Life 2: Deathmatch. Börjar det klarna nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg