Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Det är många som vill ha sponsorer, om man ska ha sponsorer ska dom som är med i klanen satsa på CS.

Föresten så är det många sponsorer som ska ha BNC idlare, på www.surban.se kostar det 5kr per månad.

aja GL HF

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

så hans företag ska ge er pengar för att ni ska... vad? -_-

spela och vara "bra"?

Skrivet

tack för att ni tyckte till om sprayen.

Vi kommer aldrig ge upp om att få en sponsor, min farsa har eget företag kanske han :P

Ta inte illa upp, ni är ju trots allt ett par 12 åringar som vill ge er ut i den stora världen.

Men det finns spelare som håller nästan lika hög klass som HeatoN, men ändå inte har någon sponsor till deras clan.

Det finns killar i 17 års åldern som spelat CS i 5-6 år, och verkligen är bra på det.

Det räcker inte med ett gäng 12 åringar som kan hantera rekylen på Mp5:an nätt och jämnt, eller kan kasta en Flash utan att flasha halva laget.

Det krävs erfarenhet och Skillz.

Ni som är 12 har väl spelat CS i max 2 år, och vet hur Dust ser ut, och kan till 60% urskilja en CT och en T, och vet hur man sätter på gravity i consolen.

Någon sponsor får ni inte på minst 4 år, om ni ens får det.

Skrivet

Vi kommer aldrig ge upp om att få en sponsor, min farsa har eget företag kanske han :P

Vi äger HeatoN baklänges vill du se oss spela lr!?

Min kusins kompis pappa känner HeatoN har kört mot han, han e inte så bra Spawnkiller^ tar honom.

slår vad om att vi e me i WCG om 3 år då ska jag säja "DU HADE FEL!"

btw jag kan fixa en server med mani-admin-plugin.

jag började me CS när jag var 8 bast så stfu!

vi har ZKILLZ SÅ DET RÄCKER, e du me in nån bra klan lr! nä juste.

Ifall du har CS:S så gå in på 75.126.26.239:27015 å bli ägd vassego!!!

Skrivet

Skryta går ju, men hur mycket till liv har man om man spelar CS hela dagarna?

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

fjant.. -_-

• Skapa ny...