Shaddy Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Det där med att Link är högerhänt. Varför skulle hela världen bli spegelvänd bara för att han är högerhänt? Världen borde inte anpassa sig efter Link. Link borde anpassa sig efter världen. T.ex om han ska öppna en dörr så får han väl helt enkelt göra det på ett annat sätt än vad han hade gjort om han varit en lefty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 För att det är lättast att göra så, gissar jag på. Plus att det är mycket häftigare! Det gör spelen lite olika ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 JAG HATAR LINK EFTER DETTA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 JAG HATAR LINK EFTER DETTA!! Varför? Efter vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 JAG HATAR LINK EFTER DETTA!! Förmodligen för att Link kommer att vara högerhänt och inte vänsterhänt, men det är vad jag tror iaf.... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Haha ja fast det kan jag förstå, det är ju typ som helgerån att bara ändra sådär! xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Man borde kunna välja vänster - eller högerhänt Link på Wii. Om man är vänsterhänt så är det som i GC versionen och om man är höger så är det spegelvänt. Men jag ska köpa GC versionen eftersom jag har typ 20kr lol det fattas bara 2500-2700kr ................ + att jag behöver en bättre Tv om jag ska använda Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Hmm ja jag tycker också det borde gå att ändra, lite synd för vänsterhänta annars? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Bättre tv hit o dit, det går lika bra o spela på en vanlig tv. Bara att grafiken blir ju lite sämre men är det så mycket att klaga över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.