waddis Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Hur gör man för att koppla ihop sin xbox med datorn så att jag kan få in låtar på min xbox så att jag kan lyssna på dom. Räcker det med en nätverkskabel eller man ska ha något annat ? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 japp de gör det för mig iallfall ;D och du får gratis Xbox Live:D det fick jag :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 japp de gör det för mig iallfall ;D och du får gratis Xbox Live:D det fick jag :rambo: Men det är väl bara silver?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Har du kontakt med LIVE så behöver du bara gå in på http://www.xbox.com/sv-SE/pcsetup och göra det som står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.