Gäst TheCow Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag fick aids igår och jag kräktes förra månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag hade hosta och ont i huvet förra veckan i onsda, torsda och freda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Förra gången var för 2 veckor sen, då hade jag ont i halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 (redigerat) [EDIT] hur hände detta?? :wacko: Redigerat 23 November 2006 av Radical Panda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jag är sjuk väldigt sällan, kommer inte ihåg senast :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Var sjuk sist för typ en månad sen då jag hade jävligt ont i halsen :/ Hade knappt nån röst på morgonen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 För exakt två veckor sedan ;) före det så hade inte jag varit sjuk på 2 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 blev dunderförskyld 2 dagar innan höstlovet ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Oj, det var nog ett tag sen... Säkert över ett år sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 ett tag sen, men det var bara en dag^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 senaste gången var nog...hmmm... förra hösten. Blir sällan sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 för ca 6 månader hade jag jätte ont i halsen och var förkyld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.