Gäst Pcplayer Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Asså...ja tror inte han blåser mig..för det kom ju oväntat o ja hade bara mig med 250 spänn o ja fick gamecardet..dom har typ höjt gamecardet o sänkt spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Huh vilken stad bor du i då? Det borde finnas för billigare jag betalar med kort biligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) jag har inte varit inne på den här tråden på jävligt länge och nu har den 13 inlägg :D Redigerat 29 December 2006 av Shadowborn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Asså...ja tror inte han blåser mig..för det kom ju oväntat o ja hade bara mig med 250 spänn o ja fick gamecardet..dom har typ höjt gamecardet o sänkt spelet.. Dem blåser dig helt enkelt, i Game, Siba, Onoff, Elgiganten, Ebgames och alla dem kända butikerna så säljer dem gamecard för 249kr.Men dem är kanske dyra i Spelbutiken för att det är dyrare skatt för dem i leveranserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 asså de är ju olika i varje stad. jag har för mig på att onoff i jönköping säljer för typ 190 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det är spelet som kostar 199 nu, gamecardet kommer dom inte sänka, det kostar mellan 249 - 270 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Om man täcknar 1 år med creditkort kostar det *1 År =8$ /månad *1 Månad=12$ Sorry för off-topic:) Svar: Nej du måste använda credit eller gamecard som kostar 249kronor HÄR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg