jonnymoto Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Tjenare jag spelar NFS Carbon och är nu på stached Deck (eller nåt sånt) Platsen Jag undrar bara efter att jag har vunnit Darius vad händer då fortsätter spelet med en ny Map Eller Slutar det skulle gärna vilja veta :D tackar :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Tjenare jag spelar NFS Carbon och är nu på stached Deck (eller nåt sånt) Platsen Jag undrar bara efter att jag har vunnit Darius vad händer då fortsätter spelet med en ny Map Eller Slutar det skulle gärna vilja veta :D tackar :student: det slutar. en annan fråga. går det att få tag i pengar på nåt annat sätt än att vinna race? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Tjenare jag spelar NFS Carbon och är nu på stached Deck (eller nåt sånt) Platsen Jag undrar bara efter att jag har vunnit Darius vad händer då fortsätter spelet med en ny Map Eller Slutar det skulle gärna vilja veta :D tackar :student: skulle inte tro det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 går det inte sälja bilar ma byggt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 går det inte sälja bilar ma byggt då jo, ierförsig det borde det ju. men det tjänar du ju inte särskilt mycket på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Är Carbon bättre än most wanted? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Japp mycke bättre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Är Carbon bättre än most wanted? Mycket bättre, om jag får tycka själv var Most Wanted en besvikelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) går det inte sälja bilar ma byggt då man kan inte det tror jag. jag skulle gärna sälja nåra av mina bilar om det gick. Redigerat 26 November 2006 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurun Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 men, asså mopst wanted blev en stor besvikelse för mig. Så när jg satte mig och skulle köra nfs carbon så tänkte jag. "Hoppas det är roligare än mw."MEn tänk så fel jag hade. Spelet är ju barnsligt enkelt, det ända roliga är att man kan styla mer. Nfs underground 2 är, för mig, fortfarande det bästa och roligaste av alla nfs spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Hmm Jag tycker Carbon verkar ganska bra. Och jag håller med om att underground 2 äger Most Wanted. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg