Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjenare jag spelar NFS Carbon och är nu på stached Deck (eller nåt sånt) Platsen Jag undrar bara efter att jag har vunnit Darius vad händer då fortsätter spelet med en ny Map Eller Slutar det skulle gärna vilja veta :D tackar :student:

Skrivet

Tjenare jag spelar NFS Carbon och är nu på stached Deck (eller nåt sånt) Platsen Jag undrar bara efter att jag har vunnit Darius vad händer då fortsätter spelet med en ny Map Eller Slutar det skulle gärna vilja veta :D tackar :student:

det slutar.

en annan fråga. går det att få tag i pengar på nåt annat sätt än att vinna race?

Skrivet

skulle inte tro det.

• 4 veckor senare...
Skrivet

men, asså mopst wanted blev en stor besvikelse för mig. Så när jg satte mig och skulle köra nfs carbon så tänkte jag. "Hoppas det är roligare än mw."MEn tänk så fel jag hade. Spelet är ju barnsligt enkelt, det ända roliga är att man kan styla mer. Nfs underground 2 är, för mig, fortfarande det bästa och roligaste av alla nfs spel...

• Skapa ny...