Danne_Hawk Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Tja! På Xbox 360 så e ju grafiken grymm men e den bra på PS2 också asså inte lika bra men ändå bra. Eller är det som på Tony Hawk's American Wasteland? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Nej det är inte särskilt bra grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 K tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Har kollat på nätet och vad jag såg på bilder o sånt så va det inte säskilt bra grafik. :( :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Skit i grafiken, köp spelet och skejta på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 (redigerat) Vart kunde man kolla bilder på grafiken plz skicka en länk? Ska nog skaffa det i en julklapp :P Redigerat 28 November 2006 av Danne_Hawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 det e lätt värt å köpa det e fett ballt spel, som alla andra tony hawk ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Spelat Gears Of War... Otrolig grafik.. Bästa jag sett tror jag. Jag har oxå spelat Kameo: Elements of power. Riktigt pixligt! Det var inte så fint! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Spelat Gears Of War... Otrolig grafik.. Bästa jag sett tror jag. Jag har oxå spelat Kameo: Elements of power. Riktigt pixligt! Det var inte så fint! :gitarr: Okej?, Ursäkta men vad har det med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg