admin Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Vi får se om det blir bättre om några veckor... Har en del prestanda-förbättringar att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Hmm... Det hände på min förra dator... Men nu har jag ju skaffat en ny och det har inte hänt ågot än.. Får la se om det gör det i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Bland annat, men det hänger sig även när man klickar runt. Det kan bli så att jag får vänta 1 min på att det ska ladda, och när det laddat färdigt får jag bara ett helt tomt fönster, sedan är det bara att F5:a så kommer det vanliga fram. Har varit såhär ett tag nu. EXAKT så är det för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Så som Sandkaka beskriver det är det för mig med. Men det kan vara för att jag har trådlöst bredband som krånglar lite. Dock händer det bara så på fuska.se, inte på andra sidor. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 mig med, händer bara på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Fuska rullar på fint för mig, men inte för dig.. ER? Eran dator kanske är lite seg, isåfall råder jag er till att diskrensa och diskfragmentera regelbundet. Start -> Tillbehör -> Systemverktyg -> Diskrensaren / Diskfragmenteraren Diskfragmenteraren trycker ihop dina filer, så att dom tar mindre plats. Diskrensaren är till för att ta bort onödiga program som kanske aldrig används, eller kanske cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Hänger sig bara ibland när jag skickar in bilder till fm forumet annars hänger det sig inte alls för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag får bara starta om firefox när jag har laddat upp en ava, det är det ända =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.