SonyPSP Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har själv sett den och jag kan garantera att det är sant! Rekomenderas EJ för dom som är rädda för spöker eftersom det är beviset på att dom där kalla kårarna du får i sängen när det är mörkt, har något att göra med värkligheten!! Kolla bara nu!! DET ÄR INGEN FAKE FILM JAG LOVAR!! :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Fråga: Är det en sån där monster pop-up där det kommer en Zombie och skrämmer en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Fråga: Är det en sån där monster pop-up där det kommer en Zombie och skrämmer en? Nej Jag lovar :) Men spöken finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Ja det finns spöken Men den där filmen såg lite fejkad ut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Fråga: Är det en sån där monster pop-up där det kommer en Zombie och skrämmer en? Ok då vågar jag titta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 haha shit blev lite skraj för det dära :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Ja det finns spöken Men den där filmen såg lite fejkad ut ;) Ofta att du titta FEGIS :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 eh det kommer en person som skriker dahhhh eller ngt sådant på slutet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 AAAH! Det blev blött på golvet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 eh det kommer en person som skriker dahhhh eller ngt sådant på slutet :) Men orka förstöra :/ Nu kommer det inte bli något roligt :angry: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Hehe man rycker faktiskt till lite i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Eftersom jag trodde att man skulle kolla någa så körde jag upp hela nunan i skärmen... GARANTERAT STÖRRE EFFEKT!!! Ursäkta, måste gå o byta kallingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.