burak127 Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) Hej, jag har massa vänner som har wow och några säger att alliance är bättre än horde men dom andra säger att horde e bättren alliance kan ni berätta lite om alliance och horde gubbarna ! :medieval: Redigerat 24 November 2006 av burak127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Har gjort massa gubbar och fastnat för Alliance, mest Night Elf rouge eller hunter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 man ska va alliacne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Han ville att ni skulle berätta lite om Alliance & Horde. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Igentligen så ska du vara Horde om du tänker pvpa. När crossrealm började så började horde vinna oftast på dem flesta Cross BG grupperna. Horde har alltid vart bäst på PvP i dem flesta servrarna och kommer alltid och va det tror jag. Kan hända något om en pytte liten uppdatering kommer. Men jag har massor av blandat och så har jag fastnat för min Gnome. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har fastnat lite på gnome warrior men jag vill nog vara horde nu för mina brorsor e horde och jag e alliance jag vill vara en Undead men vet inte jag kanske vill vara undead mage va tycker ni ? kan ni berätta lite om tauren eller undead jag vill mest vara en undead men på nåt sätt fastnar jag på tauren så de dax och välja mellan dom två !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 ee horde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Klart att man ska vara Alliance. Vet inte direkt hur det är att vara horde (Har bara haft en tauren hunter) på level 19. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Alliance såklart mycke roligare men du kan ju ha mer en 1 gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 asså jag har en alliance gubbe jag kan allt om alliance o så och så de svårt att vänja sig till horde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Självklart ska du vara Alliance det är mycket finare miljöer , du ska vara en Dwarf Warrior :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 asså jag har en alliance gubbe jag kan allt om alliance o så och så de svårt att vänja sig till horde Nej då, inte så svårt. Ja, du kanske inte har vänjt dig med storstäderna om vart allting ligger osv. Men det går över om du springer runt ofta i storstäderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg