Hoppa till innehåll

45-sekundersspärren


Gäst Moberg

Rekommendera inlägg

Snabbsvara så slipper du 45sekundersspärren. Det underlättar ju extremt för alla som kommer hit för att förstöra (spamz0rs) om spärren åker bort.

 

Har du så bråttom, skaffa FuskaVIP. Annars är det bara att vänta några sekunder, piece of cake.

 

Piece of cake? Jag kanske inte vill lägga ner pengar på något liten sajt fullt med cheatz0rs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Quote of the day: "Fuska VIP"

 

Då kanske jag får sticka upp detta svaret i fejset på dig.

 

"Piece of cake? Jag kanske inte vill lägga ner pengar på något liten sajt fullt med cheatz0rs."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, snabbsvar kanske är min lösning, ska börja använda den då och se hur det ter sig.

 

Hur som helst vill jag påpeka att jag inte vill ta bort spärren helt, och aldrig någonsin sagt så. Det jag vill göra är att flytta på spärren så man kan skriva inlägg under tiden som tiden går.

Redigerat av Moberg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle heller aldrig lägga ned pengar på ett litet forum.

 

Faktum kvarstår, jag stör mig på spärren. Den är kanske lite onödigt lång, men det är inte det jag stör mig på, utan att den spärrar vid fel plats!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan så är det oerhört mycket mer frustrerande för en spamrobot som kan skriva cirka 30 inlägg per sekund än för en människa, en bot har ingen chans att effektivt spamma ner ett forum med t.ex. reklam om den måste vänta 45 s. mellan varje inlägg, det är går helt enkelt inte i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men är det ingen som lyssnar på mig? Är det ingen som läser vad jag skriver? Filtrerar ni och läser precis vad ni vill?

 

Faktum är att du kostar pengar när du surfar runt här. Du tar inte mycket, men du tar bandbredd.

Om man delar kostnaden att driva forumet med antalet aktiva medlemmar blir det säkert någon krona per medlem.

Det är rent ut sagt egoistiskt att tänka som du gör.

 

Jag förstår inte det egoistiska? Jag vill bara att det ändras så att jag som besökare får en trevligare visit här på forumet. Det kostar inte mer än lite tid från någon som kan flytta på spärren.

Tänk om man var tvungen att vänta på att få komma in i en affär om man inte betalade, det skulle ju bara vara dåligt? :S

Redigerat av Moberg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...