Gäst Elite Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) Jag fick också upp ett felmeddelande när jag skulle tacka ja till en vänförfrågan! :P Redigerat 26 November 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Nu skall det definitivt fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Japp, funkar nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 När jag checkar anmälningar så kan jag inte läsa "Anmälaren anser", den har försvunnit där ifrån. ;P Det är inte så bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Känns lite segare än innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Då är etapp 2 avklarad. Vi har nu gått över från MySQL 4.1 > MySQL 5. Detta bör inte innebära några förändringar för er medlemmar mer än att sidan kan förhoppningsvis gå snabbare och vara stabilare. Dock kan även buggar uppstå och det är därför jätte bra om ni rapporterar in dessa på http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php så fort ni ser några fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.