Backstab Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Hej! Jag villl ha lite bra drops. Men vara ska jag vara om jag vill ha bra drops? Är en lvl 28 human rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 instance är la det bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 ja, instaces Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Grind. Solo-grind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 jaa , instance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 ja instance fattar jag me. Men vilken instance :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 stockade, bfd, sfk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Om han är 28 så ska han fanimig inte dra sfk för då är han bara en noob. Stockade är liksom "EWWW" om du inte vill lvla yber snabbt för det droppas bara sjuka noobs grejer där inne Jag skulle föreslå att du ber nån boosta dig i gnomer. Ta questen ifrån killen som står åt höger om "gnome-kungen" i IF. Du behöver döda sista bossen sen får du mega bra brallor som du kan ha till typ lvl 35. Gnomeregan har ganska bra "drops" också. Som t.ex geväret från den svarta dumma dvärgen (bra om du har hög gun skill). Du skulle ju även kunna be nån boosta dig (gör alltid det) i SM. ifall du gillar att döda "beasts" eller vill grinda så downar du bossen till vänster i andra rummet. Han droppar ett par GRÖNA handskar som ger 30+ attack power när du slåss med "beasts". Det finns dock inte så många bra "drops" för rogues på lvl 27-29. I de lvlarna så ska du köpa från AH. T.ex, vid 29 MÅSTE du nästan köpa Tiger... (nånting)Mantle! Köp typ The Butcher och typ nån nice mace (Föredrar att du samlar ihop typ 100g innan) sen skillar du mace + sword. Nu ber du nån irreterande enchanter att enchanta dina fina vapen så du får Fiery Weapon på de båda (kostar typ 20g, typ 23g med standard fee). Nu har du iaf lite "bra" kunskap! Redigerat 30 November 2006 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Om han är 28 så ska han fanimig inte dra sfk för då är han bara en noob. Stockade är liksom "EWWW" om du inte vill lvla yber snabbt för det droppas bara sjuka noobs grejer där inne Jag skulle föreslå att du ber nån boosta dig i gnomer. Ta questen ifrån killen som står åt höger om "gnome-kungen" i IF. Du behöver döda sista bossen sen får du mega bra brallor som du kan ha till typ lvl 35. Gnomeregan har ganska bra "drops" också. Som t.ex geväret från den svarta dumma dvärgen (bra om du har hög gun skill). Du skulle ju även kunna be nån boosta dig (gör alltid det) i SM. ifall du gillar att döda "beasts" eller vill grinda så downar du bossen till vänster i andra rummet. Han droppar ett par GRÖNA handskar som ger 30+ attack power när du slåss med "beasts". Det finns dock inte så många bra "drops" för rogues på lvl 27-29. I de lvlarna så ska du köpa från AH. T.ex, vid 29 MÅSTE du nästan köpa Tiger... (nånting)Mantle! Köp typ The Butcher och typ nån nice mace (Föredrar att du samlar ihop typ 100g innan) sen skillar du mace + sword. Nu ber du nån irreterande enchanter att enchanta dina fina vapen så du får Fiery Weapon på de båda (kostar typ 20g, typ 23g med standard fee). Nu har du iaf lite "bra" kunskap! Förklara då varför min guilds ALT-guild alltid gör SFK med members på lv28 utan whipps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg