Zantera Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jo, jag såg Borat nyss, och lade märke till 2 konstiga saker. Visst, hela filmen är konstig men ändå. 1. Filmen är barntillåten, trots att man ser Borat naken i filmen, ser ja, mannens könsorgan, plus att en massa ord förekommer. 2. USA har vänster trafik, men Borat kör en bil där ratten sitter på höger sida. Jag har inget emot något av dessa, men de är väl lite konstigt? Eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Eh?? i USA har man högertrafik.. eller det betyder väl att man kör på höger sida?? eller är det tvärtom :S . aa fett weird me att han e naken =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Eh?? i USA har man högertrafik.. eller det betyder väl att man kör på höger sida?? eller är det tvärtom :S . aa fett weird me att han e naken =/ Det är i England det är högertrafik. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 aha men ja trodde att högertrafik va när man körde på höger sida och samma me vänster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 LOl i sverige är det högertrafik i england vänstertrafik har ni inte lärt er högerreglen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Högerregeln betyder väll inte direkt att det är högertrafik, utan snarare att man ska lämne företräde åt mötande trafik från höger. Jag antar att man har vänster trafik i Kazakstan och att de därför driver med det. Att se nakna män på TV är väll rätt vanligt nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Sorry, fick något sorts hjärnsläpp, klart det är högertrafik i Sverige. Men håll ändå med om att filmen är lite konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 kan det vara så att det är högertrafik i Kazakstan och Borat tog med sig bilen därifrån. eller så är det för att Skådespelaren(Sacha Baron Cohen) kommer från england och använde sin bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Borat är ju verkligen skön. Javisst man ser honom naken, men som Oden sa, det är rätt vanligt att se nakna män på film nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 L0L, om den hade sänts för 5 år sen hade den säkert fått 15:års gräns :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hihi Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Jo, jag såg Borat nyss, och lade märke till 2 konstiga saker. Visst, hela filmen är konstig men ändå. 1. Filmen är barntillåten, trots att man ser Borat naken i filmen, ser ja, mannens könsorgan, plus att en massa ord förekommer. Borde vara från 15 om jag får säga mitt trots att hans *** är censurerad, samma sak händer i finsk porrfilm :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.