Gäst Ocelot Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 önskar mej pengar,kan köpa wiii nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Pro Evolution Soccer 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Fyller år imorrn... Önskar mig KINGDOM HEARTS II!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Önskar mig Need for speed carbon (och en "ratt" till). Sen så önskar jag mig andra saker men det har inget med PS2 att göra. Redigerat 4 December 2006 av SpoWn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 NHL 07 är ju storfavoriten som man vill ha ju :D Sen vet jag inte riktigt. Önskar mig spel till PSP också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) Guitar Hero 2 inkl.gitarr Fifa 07 EyeToy Play sport LEGO star wars 2 Call Of Duty 3 Destroy All Humans 2 NHL 07 Kingdom Hearts 2 Eragon asså det e inte så här att jag bara måste ha dom men det är de PS2 spel jag hälst skulle vilja ha ska vi bli kompisar? nä :S jag har nhl 07 och fifa 07 och vill ha eyetoy playsport :) NHL 07 är ju storfavoriten som man vill ha ju Sen vet jag inte riktigt. Önskar mig spel till PSP också nhl 07 till vadå för ngt? (xbox? ps2?..) Redigerat 5 December 2006 av Leekspin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 inga typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Guitar Hero 2 inkl.gitarr Fifa 07 EyeToy Play sport LEGO star wars 2 Call Of Duty 3 Destroy All Humans 2 NHL 07 Kingdom Hearts 2 Eragon asså det e inte så här att jag bara måste ha dom men det är de PS2 spel jag hälst skulle vilja ha Ja det är ju ett PS2 forum så kanske till det då? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Guitar Hero 2 inkl.gitarr Fifa 07 EyeToy Play sport LEGO star wars 2 Call Of Duty 3 Destroy All Humans 2 NHL 07 Kingdom Hearts 2 Eragon asså det e inte så här att jag bara måste ha dom men det är de PS2 spel jag hälst skulle vilja ha ehe *trögtänkt* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (PC Windows) Counterstrike: Source<3333 .. rätt så gammalt men jävligt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Cs usch :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Önskar mig Guitar Hero 2 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg