Gäst Twisted Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Altså sluta spamma. Jag har sett för mycket spamm på den här sidan. Så allihop sluta spamma. Det är såå jobbigt. :angry:
Salzalada Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Spamm = Massor av inlägg/trådar utan vettigt syfte på raken. Jag har inte sett något spamm. :S
KalphiteQ Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Altså sluta spamma. Jag har sett för mycket spamm på den här sidan. Så allihop sluta spamma. Det är såå jobbigt. :angry: spamm jag har inte heller sett så mkt :unsure:
Gäst Moonwall Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 (redigerat) Altså sluta spamma. Jag har sett för mycket spamm på den här sidan. Så allihop sluta spamma. Det är såå jobbigt. :angry: du är jätte duktig SickT! Du har just skapat ett exempel, nej, det är faktist SPAMM! Vi på fuska.se/forum har nu fått ännu en spamm-tråd. SickT, om du ser ett inlägg/ämne som är spamm, det bästa du kan göra är att ANMÄLA det istället för att spamma som du har gjort nu. Redigerat 26 November 2006 av Moonwall
agiyr Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Spamm = Massor av inlägg/trådar utan vettigt syfte på raken. Jag har inte sett något spamm. :S Spam=Skräppost det finns mycket spam i pokemon forumet av en viss person..
Selene Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Tycker inte att det är så mycket spam på fuska, spam blir det nog först när människor bara måste ha ngt att klaga och iritera sig på som t.ex varanat inlägg är ju anmält nu förtiden utan någon anledning i huvudtaget. Spam är mer överdrivet tjafs än vad det faktiskt är riktigt spam.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 November 2006 Rapport Skrivet 27 November 2006 (redigerat) Jag ser spamm typ över allt ^^ Ser såna här HÖHÖ i vissa trådar ^^ SOM SAGT SÅ SKA DU ANMÄLA!!! Redigerat 27 November 2006 av AntonJ3000
Gäst newnameguy Skrivet 27 November 2006 Rapport Skrivet 27 November 2006 Spamm = Massor av inlägg/trådar utan vettigt syfte på raken. Jag har inte sett något spamm. :S Jag har sett en massa spamm...Ett exempel.... KLICKA HÄR!
Rekommendera inlägg