Dolphin Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag tycker att det är rent ut sagt dåligt[/b] att ett grupp forum kostar så mycket. Om man ska SMS:a in så att man har råd med förlängning, kostar det över 100 SEK. Om man då vill behålla sitt GF längre, så kostar det ännu mer. Det är inte lätt och få i hop fuska mynt snarare tvärtom, så min fråga är varför måste det kosta så mycket FM att skapa ett gf. 6000 för det billigaste gf:et med endast 10 platser, vill man ha någorlunda kontroll över forumet kostar det 5000 för en moderatorplats till forumet. Sedan ska man förlänga det en månad och köpa till fler platser etc. Grannsidan är mycket bättre på den här sektionen, där kostar det inte så mycket att ha en klubb. 10 kronor och så kan man ha den i 2 månader. Där behöver man inte betala en j*vla massa fuska mynt för att kunna ha så många medlemmar man vill. Jag ser inget positivt egentligen med GF:en här på fuska, de kostar en förmögenhet som är jättesvår och samla ihop. För övrigt så har inte grannsidan ett bra forum, men många roliga klubbar. Jag tror att det skulle öka aktiviteten här på fuska med fler gruppforum som inte kostar en himla massa. Där man kan diskutera helt onödiga saker, ha fanclup grupper eller rent ut av klangrupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 för det första kostar det billigaste gruppforumet inte 6000 fm utan 7000 fm, för det andra tycker jag att du har rätt! Det borde vara mycket billigare tycker jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Varför det kostar mycket? Jo, man ska såklart förtjäna ett gruppforum som man styr alldeles själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 DonKeN: Jo men det finns typ 5 gruppforum. De kan hållas vid liv på grund av överextremt rika ägare. Det skulle vara bättre om man betalade en avgift på 10 kronor eller något för varje månad man har ett grupp forum. Det skulle leda till mer aktivitet och mer pengar till fuska.se Allting måste inte bygga på FM, de låtsas mynten verkar nästa mer värda än riktiga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 jag håller med dig Dolphin!! BT, undrara var alla Fuskamynt som kommer in hamnar? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Välj din väg! Antingen stannar du kvar här på fuska.se och nöjer dig med vad du hittar här. Om gruppforum vore billigare skulle det finnas ett tjugotal här. ELLER Så lämnar du sidan och går till "grannsidan" som tydligen är mycket bättre enligt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Finns en del planer, men absolut ingen som helst tidsplan på när dessa skall utföras pga mycket annat. Men rimligt är väl att tro att det är sommaren 2007 som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Sandkaka: Grannsidan är inte bättre, det är sämre forum och hela baletten. MEN jag vet av egen erfarenhet att det är många som är mer aktiva i klubbar där, de är faktiskt bra. Admin: Vad bra! B) Skönt med förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Sandkaka: Grannsidan är inte bättre, det är sämre forum och hela baletten. MEN jag vet av egen erfarenhet att det är många som är mer aktiva i klubbar där, de är faktiskt bra. Admin: Vad bra! B) Skönt med förändringar. LOL Du kallar han fortfarande sandkaka. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Sandkaka: Grannsidan är inte bättre, det är sämre forum och hela baletten. MEN jag vet av egen erfarenhet att det är många som är mer aktiva i klubbar där, de är faktiskt bra. Admin: Vad bra! B) Skönt med förändringar. Sandkaka? :o - Han är ju avstängd! Jag är Omelette! :) Men Dolphin, på ett forum är det forumet som är viktigast, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Enligt mig ska man inte ändra. Att ha gruppforum ska ju vara ganska exlusivt om man säger så. Dessutom hade det kommit massa dåliga gruppforum. Som på .nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Struntsamma om det kommer att bli lite dåliga grupp forum. Alla gf kan inte lyckas och bli stora, så som Oztown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.