Hoppa till innehåll

Gruppforum, Kostar Hur Mycket Fuska Mynt Som Helst


Dolphin
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker att det är rent ut sagt dåligt[/b] att ett grupp forum kostar så mycket. Om man ska SMS:a in så att man har råd med förlängning, kostar det över 100 SEK. Om man då vill behålla sitt GF längre, så kostar det ännu mer. Det är inte lätt och få i hop fuska mynt snarare tvärtom, så min fråga är varför måste det kosta så mycket FM att skapa ett gf.

 

6000 för det billigaste gf:et med endast 10 platser, vill man ha någorlunda kontroll över forumet kostar det 5000 för en moderatorplats till forumet. Sedan ska man förlänga det en månad och köpa till fler platser etc.

 

Grannsidan är mycket bättre på den här sektionen, där kostar det inte så mycket att ha en klubb. 10 kronor och så kan man ha den i 2 månader. Där behöver man inte betala en j*vla massa fuska mynt för att kunna ha så många medlemmar man vill.

 

Jag ser inget positivt egentligen med GF:en här på fuska, de kostar en förmögenhet som är jättesvår och samla ihop. För övrigt så har inte grannsidan ett bra forum, men många roliga klubbar. Jag tror att det skulle öka aktiviteten här på fuska med fler gruppforum som inte kostar en himla massa. Där man kan diskutera helt onödiga saker, ha fanclup grupper eller rent ut av klangrupper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DonKeN: Jo men det finns typ 5 gruppforum. De kan hållas vid liv på grund av överextremt rika ägare.

Det skulle vara bättre om man betalade en avgift på 10 kronor eller något för varje månad man har ett grupp forum. Det skulle leda till mer aktivitet och mer pengar till fuska.se

Allting måste inte bygga på FM, de låtsas mynten verkar nästa mer värda än riktiga pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twisted

Sandkaka: Grannsidan är inte bättre, det är sämre forum och hela baletten. MEN jag vet av egen erfarenhet att det är många som är mer aktiva i klubbar där, de är faktiskt bra.

 

Admin: Vad bra! B) Skönt med förändringar.

 

LOL Du kallar han fortfarande sandkaka. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sandkaka: Grannsidan är inte bättre, det är sämre forum och hela baletten. MEN jag vet av egen erfarenhet att det är många som är mer aktiva i klubbar där, de är faktiskt bra.

 

Admin: Vad bra! B) Skönt med förändringar.

 

Sandkaka? :o - Han är ju avstängd! Jag är Omelette! :)

 

Men Dolphin, på ett forum är det forumet som är viktigast, right?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...