derik Skrivet 28 November 2006 Rapport Skrivet 28 November 2006 ja gjorde en troll hunter, tyckte att min gnome mage var ganska tråkig :P aa men nu är jag i lvl 11, och undrar, vilket är de bästa petet å ha? som man kan tämja runt barrens? vilket e de bästa petet ja kan tämja runt barrens? XD
Garone Skrivet 28 November 2006 Rapport Skrivet 28 November 2006 En level tolv rare tiger.Precis utanför X-roads finns han ibland. Men för att tämja honom måste du också vara i level tolv först.
Snake Skrivet 28 November 2006 Rapport Skrivet 28 November 2006 (redigerat) Tämj ett vildsvin, otroligt bra små djur med Charge och Bite! :) (För övrigt de bästa petsen i spelet i PvP.) Redigerat 28 November 2006 av Snake
derik Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Skrivet 28 November 2006 ah ok tack, ja har en boar, o ja e lvl 12 nu.. orkade inte spela nåt idag :P ska prova o pvpa lite nu =D e så trött på att alltid förlora, alliance förlorar alltid! såg min brorsa spela pvp ett par gånger, han e horde... vann alla >_>
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 November 2006 Rapport Skrivet 29 November 2006 Lol...alliance förlorar juh alltid och horde vinner alltid .duh ----------------------------------- Mer pets på http://petopia.brashendeavors.net/
Gäst DonKeN Skrivet 29 November 2006 Rapport Skrivet 29 November 2006 ah ok tack, ja har en boar, o ja e lvl 12 nu.. orkade inte spela nåt idag :P ska prova o pvpa lite nu =D e så trött på att alltid förlora, alliance förlorar alltid! såg min brorsa spela pvp ett par gånger, han e horde... vann alla >_> Efter att Crossrealm kom så har horde blivit överlägsna på dem flesta rundorna.
Xynthiar Skrivet 30 November 2006 Rapport Skrivet 30 November 2006 tämj "The Rake", lvl 10 rare, finns utanför thunderbluff. En av de bästa petten i spelet, mycket pga dess höga DPS och en 1.2 attack speed
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 tämj "The Rake", lvl 10 rare, finns utanför thunderbluff. En av de bästa petten i spelet, mycket pga dess höga DPS och en 1.2 attack speed Är det spökvargen?
Snake Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Nej, The Rake är ett hanlejon (alltså med man), den där blåa spökvargen vargen heter Ghosthowl och går inte att tämja.
Rekommendera inlägg