Shaddy Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Alltså, det är en sak jag alltid undrat över i Majoras Mask. I början av spelet så berättas att Link förlorade en kär vän under sitt äventyr i Hyrule, och att han sedan beger sig till Lost Woods för att söka efter denna vän. Där träffar han Skull Kid och blir ofrivilligt indragen i ytterligare äventyr. Men vad var det för vän han sökte efter från början egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 maskmannen,ha ha ha ha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Yeah right... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Navi från Ocarina of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Navi från Ocarina of Time. Var det en ren gissning eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Antingen Navi eller Saria. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Det är det jag har trott också. Navi eller Saria. Men man får ju aldrig veta. Förbaskade spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 men det ka ju vara lite mystik i Zelda-spelen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Det är det jag har trott också. Navi eller Saria. Men man får ju aldrig veta. Förbaskade spel... Det är de som är det fina med spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 vadå fina med spel,att aldrig få veta vem det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Han menar väl att det är bra om man får undra lite själv också. Men just den här grejen går mig verkligen på nerverna :angry: grrr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 När man klarat MM får man ju reda på att just den skullkid är den man möter i Lost Woods i OoT. Så det är väl typ honom han letar efter... eller nåt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg