Shaddy Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Låtsasfarsan har precis fått en gratis 360 från sin chef, och nu undrar jag självklart vad det finns för bra spel till konsolen. Egentligen hade jag aldrig tänkt köpa en Xbox 360, men som det blev nu så kan man ju ändå införskaffa de där 360-exklusiva titlarna som man aldrig annars skulle få chansen att spela. Så, lite tips på några bra spel skulle ju vara lite kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Gears Of War!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Gears Of War Ett riktigt skjutspel , helt fantastiskt spel. Dock från 18år+.Pro Evoulotion Soccer 6 ett riktigt bra fotbollspel man vill bara spela mera för varje match man spelar.Kameo har dock ej spelat det spelet men verkar kul. Oblivion har dock inte spelat spelet. Som sakt en lista på dom jag skrivit om: Gears Of War Pro Evoulotion Soccer 6 Oblivion Kameo. Dom spelen tycker jag du ska satsa på om du gillar alla spel från Online till roliga och skjutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Pes 6 och Gears of war verkar båda väldigt bra. Oblivion har ju också fått skitbra betyg, men det kommer ju också släppas till ps3. Så om jag nånsin köper det så blir det nog till Sonys konsol. Fler förslag gott folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Dead rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 hmm...vet inte om jag skulle säga valfria spel är det nog Gears of War, Dead Rising och Halo 3..men om du vill ha Halo 3 får du vänta ganska länge..det kommer att komma ut december 07.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Gears of War, Dead Rising och Obilvion. ska du köpa en PS3 kan du lika gärna köpa Oblivion till den, spelet kommer ju bli snyggare (; tycker oxå Dead or Alive 4, men eftersom du e Sony kommer du antagligen köpa Tekken ist xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Bungie har inte sakt när Halo 3 kommer ut så lyssna inte på han, dock har dom sagt 2007. Men Gears of War, Oblivion och Cod 3 är bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 FIFA 07 och NHL 07.. Riktigt bra spel .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brose Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 man ska solklart ha gers of war och dead rising och sen när halo 3 och halo wars kommer ut måst man ha dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Call of Duty 3...Har bara det eftersom jag skaffade 360 idag :D Men andra spel som verkar coola är Gears of War, THP8, Saint's Row. Några som kommer är: Assassins Creed GTA 4 Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Splinter cell double agent e askul köpte dt idag..;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.