Hoppa till innehåll

Xbox 360


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

Låtsasfarsan har precis fått en gratis 360 från sin chef, och nu undrar jag självklart vad det finns för bra spel till konsolen.

Egentligen hade jag aldrig tänkt köpa en Xbox 360, men som det blev nu så kan man ju ändå införskaffa de där 360-exklusiva titlarna som man aldrig annars skulle få chansen att spela.

Så, lite tips på några bra spel skulle ju vara lite kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gears Of War Ett riktigt skjutspel , helt fantastiskt spel. Dock från 18år+.Pro Evoulotion Soccer 6 ett riktigt bra fotbollspel man vill bara spela mera för varje match man spelar.Kameo har dock ej spelat det spelet men verkar kul. Oblivion har dock inte spelat spelet. Som sakt en lista på dom jag skrivit om:

Gears Of War

Pro Evoulotion Soccer 6

Oblivion

Kameo.

Dom spelen tycker jag du ska satsa på om du gillar alla spel från Online till roliga och skjutspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Gears of War, Dead Rising och Obilvion.

ska du köpa en PS3 kan du lika gärna köpa Oblivion till den, spelet kommer ju bli snyggare (;

tycker oxå Dead or Alive 4, men eftersom du e Sony kommer du antagligen köpa Tekken ist xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...