Shadow of Darkness Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Deoxys kommer att finnas på Fire-Red & Leaf-Green för mer info gå in HÄR!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Fast den ser inte ut som på R/S! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Fast den ser inte ut som på R/S! jag skrev fire red & leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när kommer dom utt igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 typ nästa år.Men dem Doexys var olkia poå spelen! titta själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 när kommer dom utt igentligen? Jag gissar på 2005 Januari för PKMN ruby och shappire kom ut ett år efter att det släpptes i japan.Jo nu behöver man inte Link-Cable längre för det finns en sak man kan sätta in så kan man se vilka som är online alltså spelar och då kan man chatta med folk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Det kostar ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Det kostar ju Nej det tror jag inte för det är nån sort sak så att man kan spela mot dom som är en viss längd ifrån tror jagAnnars är jag helt säker på att man kan köra gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Ska dewt kosta o köra spelet!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 (b @ 17/02-2004 11:36:14) Fast den ser inte ut som på R/S! jag skrev fire red & leaf green Mwn jag skrev att den inte såg likadan ut! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Kommer inte Jirachi vara med? :( Men jag läste att man också skulle kunna fånga Ho-Ho och Lugia och dom legendraiska hundarna också så då ska jag verkligen köpa det! Men som jag sa! Varför kommer inte Jirachi vara med? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Han är väl med!??! Jag tycker att amn ska fånga Jarichi på Leaf Green och Deoxys på Fire Red! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg