Shadow of Darkness Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 vill ni slipa vänta? gå in på den har sidan http://www.importspel.com/butiken/catalog/...084dc6ed17dfe48 och köp det P.S.manualen är på engelska inte på svenska och det går bara att köpa leaf-green lugnt fejk den kommer kosta mer än Ruby och Sapphire så här kommer boxen se ut till spelet i japan så det är nog skillnad http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/main_1%5B1%5D.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Den har inte översats till engelska än, därför är det omöjligt att den den är original...och som ni säjer är boxen fejkad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 :lol: lol vad den e fejkad den där bilden på leafgreen! haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 "nästan" fin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 "Enghlish" Vad är det för ord? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 "Enghlish" Vad är det för ord? Engelska fast på Engelska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Fast det första H:et ska inte vara där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Fast det första H:et ska inte vara där. Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Det första H:et ska itne vara där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 alla spel är billiga där och bilden pokegiant visade var ju japansk men den kan va en fejk jag har inte köpt den själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Det var inte jag som visade den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 alla spel är billiga där och bilden pokegiant visade var ju japansk men den kan va en fejk jag har inte köpt den själv Ja men ett så nytt spel ska inte kosta så mycket !det här är lite detaljer: *Boxen är fejkad. *Dom har inte översatt till engelska. *English har dom stavat fel. *Det skulle minst kosta 400:- *Det stog inte på boxen att man fick det där nya saken jag pratade om. *Varför säljer dom då inte Fire red ? det är dom punkterna som inte stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg