Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag ska köpa leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag ska köpa leaf green jag ska skaffa fire red för min specialitet är eld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ja med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har itne bestämt mig än,men tror Leaf Green. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (b @ 27/02-2004 20:22:10) jag ska köpa leaf green jag ska skaffa fire red för min specialitet är eld och för att deoxys är coolast på F-R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 japp tycker jag med att han är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 en fråga till er alla: Vilket spel ska ni välja ? Vilken Pokemon ska ni välja ? Kommer ni att använda nya link-kabeln ? Vilket pris är lagomt för spelet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diderik Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 för att få deoxys måste man använda den nya linkkablen wireless adapter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Ja det heter Wireless Adapter (trådlös link cabel) man kan stå 3 meter ifrån varann och möta varann som med en link cabel... du får den på köpet av Leaf green, Fire red och Emerald.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag ska köpa Emerald i Göteborg 24 maj om det har kommit till Sverige då.. annars köper jag Leaf Green.. och I leaf green ska jag välja Squirtle och i emerald vet jag inte.. och priset får vara högst 499kr.. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg