Gäst Ocelot Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 förutom priset så klår ps3 xbox 360 helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 nej 360 äger lätt ut ps3! f*n ps3 liknar ett kylskåp..och har inga roliga spel..samma kontroller...kontrollen e ju inte ens gjord för att hålla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 bra att det fanns andra som tyckte som jag :) det där med "rörelsesensorn" tycker jag inte spelar så stor roll, jag har nog nästan hellre kvar vibrationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 gillar playstaton mer men xbox har bättre spel så jag skulle nog tagit xbox 360 men nintendo wii tar ju båda med sina kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 PS3 maskinen klår yu sönder xbox 360. Fast kontrollen på ps3 är lika användbar som en flytväst inbandad i gummiband och priset på ps3 är allt för mycket. Så xbox 360 är mer värt priset även fast ps3 kan läsa blueRay och grafiken är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 hur f*n vet ni att ps3 klår 360?!? bara undrar.och vem f*n bryr sig bara,man gillar sk!ten........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ja, har någon här testat PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 ja aftonbladet ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 det ni! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 aftonbladet.....OCH!!!!! hur f*n kan NI va säkra på att det e bra?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Aftonbladet är väl inte direkt att lite på... de gav GoW 2/6. och så har inte ps3an släpts i sv än, så det är nog ganska svårt att jämföra utan att ha spelat det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag hade väl f*n inte skrivit det om jag inte visste det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.