Westkust Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag är bra på; forum, HTML, javascript m.m. Kan det vara till nån hjälp? Bra på grafik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Yees, alla som vill vara med, adda: [email protected] på msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 När ska vi sätta igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) Yees, alla som vill vara med, adda: [email protected] på msn.. Jag har redan tusentals projekt, och om ni satsar på ett RPG eller nöjesportal med HTML/Javascript så kommer ni inte långt. Lär er ASP, PHP. Redigerat 5 December 2006 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) Hahahahah! lol, den där gjorde jag när jag typ var 13 ? Men omg, du är lite efter.. Du kan väl java-script? :o Du brukar ju "Hacka" i java-script :P Asså kan du inte lägga ner någon gånt ?? Sist när du spelade Habbo o var så cool. Så Bannade jag din gubbe och förstörde din sida.. Kan du inte lägga ner ?? :huh: (Do you remember? www.freewebs.com/fbi-habbo-a) PS. alla som ska vara med! skicka runt http://andersffs.wingisp.com/index.htm till era vänner så att dom också kan joina! Redigerat 6 December 2006 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag kan kanske hjälpa till lite om ni vill ha lite hjälp med html-kodningen. Eller min kompis. Vi har denna sida tillsammans: Agda Design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag kan kanske hjälpa till lite om ni vill ha lite hjälp med html-kodningen. Eller min kompis. Vi har denna sida tillsammans: Agda Design. Yeah, snygg sida ^^, Det går väl bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Hahahahah! lol, den där gjorde jag när jag typ var 13 ? Men omg, du är lite efter.. Du kan väl java-script? :o Du brukar ju "Hacka" i java-script :P Asså kan du inte lägga ner någon gånt ?? Sist när du spelade Habbo o var så cool. Så Bannade jag din gubbe och förstörde din sida.. Kan du inte lägga ner ?? :huh: (Do you remember? www.freewebs.com/fbi-habbo-a) PS. alla som ska vara med! skicka runt http://andersffs.wingisp.com/index.htm till era vänner så att dom också kan joina! Vad pratar du om? Du har aldrig hackat mig, eller förstört min hemsida. Du skulle aldrig lyckas heller, tror knappast du tar dig igenom mitt CMSsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 @andersffs gjorde inte du en sida som hette it-news lr nöe för as länge sen? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) @andersffs gjorde inte du en sida som hette it-news lr nöe för as länge sen? :lol: Jo, det var as länge sen ^^, "Vad pratar du om? Du har aldrig hackat mig, eller förstört min hemsida. Du skulle aldrig lyckas heller, tror knappast du tar dig igenom mitt CMSsystem." För det första så blev du jävligt owned! Sen GÅ inte Off Topic!! Redigerat 6 December 2006 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 @andersffs gjorde inte du en sida som hette it-news lr nöe för as länge sen? :lol: Haha jo ^^, o det var med mig du gjorde den med, fast du gjorde ju allt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 @andersffs gjorde inte du en sida som hette it-news lr nöe för as länge sen? :lol: Vaddå jävligt owned? Du har aldrig hackat mig, eller gjort en takeover på mig.. så lägg ner? Har du några bevis? Nej, troligen inte. Du är en liten P12 som sitter och försöker leka överlägsen. Har inte din mamma sätt 1 timmes gräns för dig framför datorn? Man kan ju få fyyyyyyyyyyrkantiga ögon? Jag struntar i offtopic regeln nu, att du har hackat mig är bara skitsnack. pfft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.