Andersffs Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Lol, det lär ju vara du.. Eftersom du KOM IHÅG länken som jag glömde bort för typ 1 år sedan.. Haha jo ^^, o det var med mig du gjorde den med, fast du gjorde ju allt laugh.gif Haha, okej.. Jag kom knappt ihåg den sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Lol, det lär ju vara du.. Eftersom du KOM IHÅG länken som jag glömde bort för typ 1 år sedan.. Haha jo ^^, o det var med mig du gjorde den med, fast du gjorde ju allt laugh.gif Haha, okej.. Jag kom knappt ihåg den sidan.. Nej, det lär inte vara jag. Ska jag säga hur sidan poppade upp i mitt huvud? Jag bumpade upp en 1-2 år gammal habbotråd där du hade rekommenderat din sida. :egd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jaha, då är du fel person :P HAHA! Sorry ;P trodde du var ngn annan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag är ju självklart med... Kan ställa upp för flashfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jaha, då är du fel person :P HAHA! Sorry ;P trodde du var ngn annan :D Just det, kolla vilken bakgrundsfakta du har innan du anklagar någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 JAvet :P Så j*vla mkt mitt fel.. Men todde det var ngn annan eftersom du bara kom och hånade mig.. Desutom så vill jag ha Andreas som Flash animatrör ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 (redigerat) Jag är rätt bra på design och HTML www.ugm.webb.se (Min gammla hemsida) www.infinitive.webb.se (Fick 100kr för den här) Dock vill jag helst innan veta vad vi ska göra.. Känns lite konstigt att bestämma efter. :blink: Redigerat 12 December 2006 av Mallex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Yeah ^^, Adda min msn: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag är rätt bra på design och HTML www.ugm.webb.se (Min gammla hemsida) www.infinitive.webb.se (Fick 100kr för den här) Dock vill jag helst innan veta vad vi ska göra.. Känns lite konstigt att bestämma efter. :blink: Snacka om blåst person som köpte den cs sidan för 100kr. Det är ju en gratis sida från Gruvsjo enda som du/han (eller något) har fixat är innehåll och logo texten.Men den första sidan var snygg om det är du som är/äger HTMLstudion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ska ni programmera hemsidan i PHP eller helt ren HTML? Att göra en portal i ren HTML är inget att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) Vi ska koda i HTML & Programmera i php. Nu är själv designen klar.. Det behövs nu ett namn & lite innehåll, jag ber att som ska vara med att kontakta mig.. Redigerat 16 December 2006 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.