Nimtro Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Jag har nyss startat Family Crest och då står det på runehq att man ska ha 2 cure posion potion men vad är det ? Är det antipotion eller ? Skulle vara tacksam för svar och även en ganska snabbt svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag tror det är anti men e nt säker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 jag gjorde själv questet förra veckan, och då var det antipoison, ja :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Ja det är Anti poison potion. Cure poison betyder Bota gift. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 ok , tack nu har jag klarat questen men en fråga till Jag håller på med Recipe Of Disaster freeing Sir Amik Varze och är vid slutet ... hur mycket kan en black dragon skada egentligen med sin eld ? om jag skulle ha en anti-dragon shield ? Skulle gärna vilja ha ett snabbt svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag tror att alla drakar skadar max typ 5 med eld om du har Antifire shield. Du ska inte ens tänka på att gå förbi eller döda drakar utan Antifire shield då den kan skada 50+ och det vill du inte vara med om. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg