Outsider Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag behöver som sagt tips på vilken class som är bäst och vad som är bra och så. Berätta gärna saker som inte redan står på WoWs hemsida, typ egna erfarenheter och så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Har du spelat WoW förut? Om du inte har det så ska du någ bli rogue, för att de är lättast. Annars så tycker jag att det är roligt att vara Druid eller Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det spelar alltid nån roll på vad för class och ras man väljer. Det är bra ok Racialskill är nödvändig för en class. Som t.ex mages eller warlock, ibland så har dem det svårt mot stun galna rogues. Så vill man kunna göra slut på rogues så har humans en skill som gör att dem får mycket bättre i stealthdetection.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Välj inte rogue som SpoWn sade.. De är en av de mest komplicerade klasserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Välj inte rogue som SpoWn sade.. De är en av de mest komplicerade klasserna. Driver du med mig? Det är skit lätta att spela på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 aa, rogues e lätta! min första char va en rogue å den spelar ja fortfarande på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Night elf priest e så coola när dom e hög levlade , eller så tycker jag human mage asså mage skadar mest i hela spelet va ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Välj inte rogue som SpoWn sade.. De är en av de mest komplicerade klasserna. Om du är en twinkad level 19 char ja.. Har du nånsin provat att vara en level 60 rogue? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 hmmm... den lättaste classem tror jag är hunters... såvida man vill lv'a fort och inte "slösa" tid med BG... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Warrior är en lätt och rolig klass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Välj inte rogue som SpoWn sade.. De är en av de mest komplicerade klasserna. Jag har en 60 rogue. Det är den ända classen jag har levlat upp till 60. Jag tyckte att det var lätt. De va min första gubbe också. De måste ju inte vara svåra för att du inte kan spela på de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Ok 2 frågor: 1: Spelar det någon roll om jag tar t.e.x en Gnome Mage eller Human Mage, förutom att gnomer är bra på engineering och det? 2: Jag har hört att den enda som kan spöa en lvl 60 elite själv är shadow priest (tror jag att det hette ;) ) stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg