Backstab Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Hej! Jag är en human rogue i lvl 29 Och när jag gick till southshore gick jag igenom arathi highlands.Så jag gick upp till deras "huvudstad" hammerfall.Där var det massa horde guards så jag kunde i gå in.Men finns det några quest jag kan göra där?,Och finns det grypthon(stava) master jag kan använda? :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 om du e ally hur f*n tog du in dig dit utan att vakterna aggrade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Undrar tamefanken samma sak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 om du e ally hur f*n tog du in dig dit utan att vakterna aggrade? Men asså jag gick aldrig in. Man såg ju att det var det på en bit ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Ehm.. Gå till Arathi outpost eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Hej! Jag är en human rogue i lvl 29 Och när jag gick till southshore gick jag igenom arathi highlands.Så jag gick upp till deras "huvudstad" hammerfall.Där var det massa horde guards så jag kunde i gå in.Men finns det några quest jag kan göra där?,Och finns det grypthon(stava) master jag kan använda? :unsure: :unsure: :unsure: tror du värkligen själv på att det finns quests för allys på ett horde ställe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Hej! Jag är en human rogue i lvl 29 Och när jag gick till southshore gick jag igenom arathi highlands.Så jag gick upp till deras "huvudstad" hammerfall.Där var det massa horde guards så jag kunde i gå in.Men finns det några quest jag kan göra där?,Och finns det grypthon(stava) master jag kan använda? :unsure: :unsure: :unsure: kanske inte :unsure: Men om jag hade vetat hade jag ju inte frågat :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 men herregud om det ät ett horde ställe så finns det inga ally quests där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 men herregud om det ät ett horde ställe så finns det inga ally quests där! du spelar ju inte änns wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 ska vi slå vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Alltså herregud det finns vakter som är ''Neutrala''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 ska vi slå vad? Hoss din kusin ja!!!! och några andra har sagt att de finns ja bara undra ta det lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg