Darkdevil Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) ludde_360 det är ju f*n du som är en idiot! du sa att det va horde vakter på stället du frågade om så fuck you! Redigerat 7 December 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Lol, vilka fula ord det var här :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) och jag står för det jag säger! och jag skiter fullständigt i om jag får en varning för det här för jag tolererar inte att nån kallar mig idiot (särskilt när han själv säger idiotiska saker!) Redigerat 7 December 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 och jag står för det jag säger! och jag skiter fullständigt i om jag får en varning för det här för jag tolererar inte att nån kallar mig idiot (särskilt när han själv säger idiotiska saker!) mm.. tack du en av dom snällaste ja "träffat" ja älskar värkligen dej :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ludde_360,jag måste erkänna att du är mer korkad än Kaktus-killen. Sök "n00b forum" på Google,där bör det nog finnas ett ställe som passar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Ludde_360,jag måste erkänna att du är mer korkad än Kaktus-killen. Sök "n00b forum" på Google,där bör det nog finnas ett ställe som passar dig. tack men det fanns ju en ally stad i mitten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Inte i mitten av Hammerfall, i mitten av Arathi Highlands... Hammerfall är en Horde stad och Arathi är området som Hammerfall ligger i. Du ska till Refugee Pointe, som ligger i mitten som sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 OKej men det räcker nu komentarer nu.Jag menade inte i hammerfall utan i hela arathi.antingen så har fattat det fel lr så har ja skrivigt fel :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg