Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Jag tror rätt så många vet om att det finns #10 legend #11 Hedersmedlem. Fast finns det nån som ÄR det just nu? Skulle vara rätt så kul att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 http://www.fuska.se/forum/index.php?&name_...oonly=&st=25400 där finns folk me höga ranker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Innan vi bytte ranksystem var rullis aka Silver Star legend... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 :o Jag är med på den listan. :o Jag känner mig väldigt hedrad. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Visst vet jag att det finns höga ranker alltid. Men finns det nån som är 10 legend eller 11 hedersmedlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 svar Nej, bara i gallerian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Innan man bytte rank system kanske det var 1500 för cooling och 2500 för legend,då fanns det legends tror jag.Man nu finns det inga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Nä.. dom som har högst rank är Corpsegrinder, Xade och Rullis, dom är #9 - Cooling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Admin är #11 Hedersmedlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Admin är #11 Hedersmedlem E han, för det står bara admin där rankern ska stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Han har iallafall 11 prickar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Han har iallafall 11 prickar. :) Det är för att han har "Skickat in" så många fusk.Förr så kunde man bara lägga till fusk genom att kontakta admin och sedan låta honom göra jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.