Nomatic Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Helt klart Xbox 360. Wii är heller inte fy skam Förlåt att jag glömde "och". Nej jag har inte provat Wii men jag kommer få mitt Wii den 8:e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Wii för ett revolutionerade sätt att spela. Wii är t ex perfekt till fpsspel. Xbox360 om du vill ha grafik . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Egentligen tycker jag att konsollerna är lika bra. Min brorsa kommer köpa 360 och jag Wii så jag antar att jag kommer spela båda ganska mycket, men eftersom jag själv köper Wii röstar jag också därför på Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Lottounge :b . Detta med vilket som är bäst mellan 360 o Wii osv. är väldigt svårt att svara på för det beror på vad en individ gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Lottounge :b . Detta med vilket som är bäst mellan 360 o Wii osv. är väldigt svårt att svara på för det beror på vad en individ gillar. sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Klart Wii! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 lol 360 är mycket bättre en Wii jag tror inte man orkar hålla på o vifta med armarna så länge.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) lol 360 är mycket bättre en Wii jag tror inte man orkar hålla på o vifta med armarna så länge.. ;) ja, och det borde bli lite drygt att vifta och hålla på och om man har ett litet rum (om man har tv-spelet på rummet) så kan det bli lite svårt att spela med andra Redigerat 10 December 2006 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg