vrangos Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 min manetrick(stavning)är en annan ferg en dom anndra och han glitrar i stjärnor när jag tar fram han vad är det med honom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Vilken tur, du har en shiny! dom är jättesällsynta! (typ 1 på 8000 att hitta en) ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 wow det har också hänt mej. fast jag mötte en shiny ekans i crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 VET NI HUR SÄLLSYNTA DE ÄR????? 1 på 8192,på mina typ 600 timmar jag spela ruby har jag mött en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Grattis säger ja bara. Var rädd om den. Byt den INTE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag har en Shiny Golbat ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Jag har en shiny Spearow. http://i17.tinypic.com/314ayw9.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag har en shiny gyarados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag har shiny flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blast Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag har en shiny altaria :cry: jag vill ha en shiny rayquaza!!! :cry: :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 har en shiny numel fick den av en vän, han visste inte vad det var med den och han lät mig få ha kvar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Har en shiny Ludicolo skit mycket tur har både R och S så skulle jag byta över den minsta av Ludicolo ( kommer inte ihåg vad den heter) så möte jag den i gräset på mitt Saphire och byte sen över den på mitt Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg