Hoppa till innehåll

Friend Codes

rawe

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

så ni vet är det förbjudet att ge ut friend codes ;=)

asså nintendo har sagt det själva, för dom vill inte att man ska få fel personer som vänner lol ^^

men ena hunden i town gate säger att man kan ge sina friend codes till andra, och vad skulle det annars vara för mening med FC om man ej får ge bort den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så ni vet är det förbjudet att ge ut friend codes ;=)

asså nintendo har sagt det själva, för dom vill inte att man ska få fel personer som vänner lol ^^

"It is currently Nintendo's policy not to allow these official Nintendo Community Forums to be used for the purpose of sharing your Nintendo Wi-Fi Connection ID or friend code (on a post, in your profile, or in a signature) with other participants - or for discussing other ways of sharing such codes.

You should only share your Nintendo Wi-Fi Connection ID or friend code with people that you know and via a private means of communication such as email or telephone, rather than through a public forum.

Remember to NEVER reveal any personal information in chat groups or forums."

fattar du nu, eller ska jag översätta det? xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja lägga till dig, men jag fattar inte det där med Friendcodes x') Skulle ju vara kul, så kan någon av er kanske tala om hur man gör? :)

Jag har också trådlöst men den fungerar inte. Det beror på att den inte har AOSS i sådana fall. Jag ska köpa Nintendo Wi-Fi USB Connector snart! har beställt på discshop men den finns inte i lagret för tillfället. :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det går med router utan aoss. konstigt att det i acww manuale står meet new friends over nintendo wfc. :P

du måste ha AOSS på din router annars funkar det inte!... det är AOSS som gör att man kan koppla upp sig på WiFi..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst data-typen

nu börjar du med dina gissningar igen... så här är det AOSS är en säkerhetfunktion på vissa router som gör att du enkelt kan överföra säkerhetsinställniger till olika enheter. wep är en kod till trådlösa nätverk som gör att den som inte vet koden kan ansluta till det. det går att ha nätverk utan kod men då kan andra ansluta och vara på internet för din räkning. man kan visst ha ruoter utan AOSS det har jag!

EDIT för att komma tillbaka till tråden så ska jag bra säja att jag inte är alls aktiv på acww nu för att jag splar 42 all-time classics.

Redigerat av data-typen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...