Smiter Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 så ni vet är det förbjudet att ge ut friend codes ;=) asså nintendo har sagt det själva, för dom vill inte att man ska få fel personer som vänner lol ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 jag har e ny FC till ACWW de är : FC:5111-8988-7738 stad: somewere namn: Roupi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 så ni vet är det förbjudet att ge ut friend codes ;=) asså nintendo har sagt det själva, för dom vill inte att man ska få fel personer som vänner lol ^^ men ena hunden i town gate säger att man kan ge sina friend codes till andra, och vad skulle det annars vara för mening med FC om man ej får ge bort den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 så ni vet är det förbjudet att ge ut friend codes ;=) asså nintendo har sagt det själva, för dom vill inte att man ska få fel personer som vänner lol ^^ "It is currently Nintendo's policy not to allow these official Nintendo Community Forums to be used for the purpose of sharing your Nintendo Wi-Fi Connection ID or friend code (on a post, in your profile, or in a signature) with other participants - or for discussing other ways of sharing such codes.You should only share your Nintendo Wi-Fi Connection ID or friend code with people that you know and via a private means of communication such as email or telephone, rather than through a public forum. Remember to NEVER reveal any personal information in chat groups or forums." fattar du nu, eller ska jag översätta det? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Vem bryr sig man får väl göra vad f** man vill med sin friend code eller. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag skulle vilja lägga till dig, men jag fattar inte det där med Friendcodes x') Skulle ju vara kul, så kan någon av er kanske tala om hur man gör? :) Jag har också trådlöst men den fungerar inte. Det beror på att den inte har AOSS i sådana fall. Jag ska köpa Nintendo Wi-Fi USB Connector snart! har beställt på discshop men den finns inte i lagret för tillfället. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 det går med router utan aoss. konstigt att det i acww manuale står meet new friends over nintendo wfc. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawe Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Ska lägga till alla nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 det går med router utan aoss. konstigt att det i acww manuale står meet new friends over nintendo wfc. :P du måste ha AOSS på din router annars funkar det inte!... det är AOSS som gör att man kan koppla upp sig på WiFi.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Man måste typ ha en WEP-key också på routern.. Har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) nu börjar du med dina gissningar igen... så här är det AOSS är en säkerhetfunktion på vissa router som gör att du enkelt kan överföra säkerhetsinställniger till olika enheter. wep är en kod till trådlösa nätverk som gör att den som inte vet koden kan ansluta till det. det går att ha nätverk utan kod men då kan andra ansluta och vara på internet för din räkning. man kan visst ha ruoter utan AOSS det har jag! EDIT för att komma tillbaka till tråden så ska jag bra säja att jag inte är alls aktiv på acww nu för att jag splar 42 all-time classics. Redigerat 7 Januari 2007 av data-typen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 så ni vet är det förbjudet att ge ut friend codes ;=) asså nintendo har sagt det själva, för dom vill inte att man ska få fel personer som vänner lol ^^ jag kan faktist engelska ,bäst i klassen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg